plan

Plan zajęć

700 – 815 – Witamy dzieci przychodzące do żłobka, rozmawiamy z Ciociami, rysujemy, bawimy się klockami i innymi zabawkami, oglądamy książeczki, pomagamy w przygotowywaniu pomocy do zajęć plastycznych, przypominamy sobie poznane angielskie zwroty i słówka,
815 – 830 – Bierzemy udział w ćwiczeniach porannych, śpiewamy piosenkę powitalną

830 – 900 – Porządkujemy salę po zabawie, idziemy do łazienki umyć rączki

900 – 930 – Jemy śniadanko

930 – 1030 – Uczestniczymy w zajęciach zintegrowanych zgodnie z planem zajęć:
uczymy się piosenek, tańczymy, poznajemy angielskie słówka i zwroty, wykonujemy prace plastyczne różnymi technikami, bierzemy udział w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych, oglądamy teatrzyki, bierzemy udział w inscenizacjach, uczymy się wierszy, słuchamy opowiadań i bajek, rozwiązujemy zagadki, aktywnie poznajemy otaczający nas świat, spotykamy się z logopedą…

1030 –1100 – Wychodzimy na spacer (o ile pogoda pozwala), a gdy jest brzydka pogoda – bawimy się zabawkami, słuchamy bajek i wierszyków czytanych przez Ciocie, śpiewamy piosenki, tańczymy…. jest dynamicznie i wesoło:)
1100 – 1115 – Przygotowujemy się do obiadu, myjemy rączki, pomagamy Ciociom nakrywać do stołu

1115 – 1140 – Jemy zupkę

1140 – 1200 – Przygotowujemy się do drzemki, wyciszamy się

1200 – 1415 – Odpoczywamy lub – jak nie potrafimy usnąć – bawimy się cichutko zabawkami i czekamy aż wszystkie dzieci obudzą się z drzemki

1415 – 1445 – Jemy drugie danie i podwieczorek

1445 – 1545 – Bawimy się wspólnie albo indywidualnie, utrwalamy angielskie słówka, piosenki i wierszyki, pomagamy Ciociom sprzątać w salach

1545 – 1700 – Czekamy na rodziców – utrwalamy zabawy ruchowe, bawimy się w podgrupach, rysujemy, budujemy…

1700 – Idziemy do domu

W przypadku najmłodszych dzieci, pora spania dostosowana do indywidualnych potrzeb Maluszka.