plan

Plan zajęć

700 – 815 – Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami i innymi zabawkami, śpiewamy, oglądamy książeczki, pomagamy Pani w przygotowywaniu pomocy do zajęć plastycznych, przypominamy sobie przy tym poznane angielskie zwroty i słówka.
815 – 830 – Bierzemy udział w ćwiczeniach porannych.

830 – 900 – Porządkujemy salę po zabawie, idziemy do łazienki i myjemy rączki.

900 – 930 – Jemy śniadanko.

930 – 1030 – Uczestniczymy w zajęciach zintegrowanych:
uczymy się śpiewać, tańczyć, poznajemy angielskie słówka i zwroty, wykonujemy prace plastyczne różnymi technikami, bierzemy udział w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych, oglądamy teatrzyki, bierzemy udział w inscenizacjach, uczymy się wierszy, słuchamy opowiadań, bajek, rozwiązujemy zagadki, poznajemy otaczający nas świat.

1030 –1100 – Wychodzimy na spacer, a gdy jest brzydka pogoda bawimy się zabawkami w kącikach zainteresowań lub słuchamy bajek czytanych przez Panią i utrwalamy wiersze i piosenki.
1100 – 1115 – Przygotowujemy się do obiadu, myjemy ręce, nakrywamy do stołu, omawiamy zasady savoir vivre.

1115 – 1140 – Jemy zupkę.

1140 – 1200 – Przygotowujemy się do odpoczynku.

1200 – 1415 – Odpoczywamy lub bawimy sie w kącikach zainteresowań

1415 – 1445 – Jemy drugie danie i podwieczorek

1445 – 1545 – Bawimy się wspólnie, utrwalamy przy tym angielskie słowa i zwroty dnia.

1545 – 1700 – Zabawy ruchowe, zabawy w kącikach zainteresowań, układanki, rysowanki, zabawy konstrukcyjne.

1700 – Idziemy do domu.

W przypadku najmłodszych dzieci, pora spania dostosowana do indywidualnych potrzeb dziecka.